Hoornbladstraat 31B 7601 SZ Almelo 0546 451373

Kwaliteit van zorg

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze dienstverlening en horen graag wat goed en wat minder goed gaat, om zo onze dienstverlening steeds weer te kunnen verbeteren. Wij hebben een kwaliteitsmanager in dienst die dit continu monitort en controleert. Daarnaast hebben wij een kwaliteitsbeoordeling van het HKZ en zijn wij te vinden op zorgkaartnederland.nl.

Kwaliteitsmanager

Onze kwaliteitsmanager is te bereiken op zorg@langlevethuis.nl en kan worden benaderd voor alle zaken gerelateerd aan de kwaliteit van de zorg voor de bewoners.

Zorgkaart

Wij zijn aangesloten bij Zorgkaart Nederland. De verwanten van onze bewoners kunnen hier hun beoordeling geven over onze organisatie en over onze individuele huizen.

De grootste ervaringssite in de zorg

HKZ

Ook vinden wij het belangrijk dat onze bewoners zich prettig en op hun gemak voelen. Dat verwanten het vertrouwen hebben en houden dat hun familielid in goede handen is. Dat gaat alleen als onze medewerkers klant- en servicegericht werken. Daarom werken wij volgens de HKZ-certificering, wat staat voor Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector. Het is dé manier om zichtbaar te maken dat de bewoner altijd centraal staat en dat wij voortdurend en systematisch werken aan verbetering, borging en toetsing van de kwaliteit van de dienstverlening, verzorging en verpleging. Het kwaliteitssysteem voldoet aan de internationale ISO-9001 normen. Er worden buiten de wet- en regelgeving voortdurend controles uitgevoerd in het kader van HKZ en wij laten onze audits op zorgverlening extra controleren door externe specialisten. Dat geldt voor de gehele organisatie en dus ook voor iedere locatie.